Vastgoedbeheer bij leegstand
Full-service
In het kort
Wij zijn Maximus Vastgoedbeheer. We zetten ons al jaren in om oplossingen op maat te bedenken voor leegstand, wijkverbetering en andere vastgoeduitdagingen. Wij gaan nog een stapje verder en ontzorgen onze opdrachtgevers van A tot Z. Ons team is betrokken, veelzijdig, proactief en bedreven. Al onze professionals werken onder 1 dak waardoor we snel kunnen schakelen.
3e3e32e32e
We besteden veel aandacht aan het selecteren en screenen van de juiste tijdelijke gebruikers voor objecten en houden daarnaast nauw contact met de pandeigenaar. Tevens verzorgen wij full service technisch onderhoud.
Onze opdrachtgevers zijn vastgoedeigenaren die zoeken naar een constructieve oplossing voor leegstand. Dat zijn zowel woningcorpora- ties, gemeenten en onderwijsinstellingen als bedrijven en particulieren. We werken structu- reel aan de kwaliteit van onze diensten om er zeker van te zijn dat er zorgvuldig en duurzaam wordt omgegaan met objecten en omgeving.
optimaal beheer
Het leegstaande object vorm altijd het startpunt
De snelle invulling van het object stond hierbij centraal, het object zelf en de sociale factor waren daaraan ondergeschikt.
Maximus Vastgoedbeheer is in 2009 opgericht met als doel panden niet zomaar een tijdelijke invulling te geven, maar in dit proces ook meerwaarde te creëren en bij te dragen aan representativiteit, sociale controle en het veiligheidsgevoel voor de omgeving. Het leegstaande object vormt daarbij altijd het startpunt. Door de huidige
en toekomstige functie, de locatie, ligging en de omgevingsfactoren van een object in kaart te brengen, bepaalt Maximus wat de beste tijdelijke invulling voor een object is. Middels een strikte screening en selectie worden er vervolgens tijdelijke gebruikers geplaatst
die niet louter ruimte vullen, maar ook een bijdrage leveren aan het pand en de omgeving.